منـتد يا ت بورســـــــــــعيد ومشاهـير العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منـتد يا ت بورســـــــــــعيد ومشاهـير العرب

صور وافلام وفضا ئح مشاهير العرب وكليبا ت اجنبى وعربى ورقص شرقى

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

عايز تموت من الضحك

كاتب الموضوعرسالة
bebo_727
عضو موهوب
عضو موهوب
bebo_727

عايز تموت من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: عايز تموت من الضحك   عايز تموت من الضحك Icon_minitime2/4/2007, 5:58 am

بسم الله الرحمن الرحيم
فى البداية أحب ارحب بكل إخوانى وأخواتى فى برامج نت وأقل إني بجد بحب برماج نت من قلبى ونفسى يكون احسن موقع على الشبكة اذا هو مكنش كده اصلا من وجه نظرى المهم مش عاوز أطول عليكم .ودي أول موضوعاتـــى يارب تعجبكم
FuNy SmS

خروف سأل أمه ماااااااااء وين بااااااء قالت : إمباع عايز تموت من الضحك Smailes102

محشش ماسك ثلجة يقول أموت وأعرف من أي خرم تنقط هذي عايز تموت من الضحك Smailes102

بثراحه وحثتني رثايلك وينك من ذمان يعني على ثان انكثر ثني بطنثني يا عثلعايز تموت من الضحك Smailes102

فيه نذل أنقذ واحد غارق لية؟ عشان مايمتش شهيد عايز تموت من الضحك Smailes102

واحد حب واحدة 0إتجوز أختها علشان يضمن يشوفها كل يوم عايز تموت من الضحك Smailes102

أحب أرد وأشكرك وأقول:أهديك باقة لحم مشوي بفحم وكل عام وأنت شحم عايز تموت من الضحك Smailes102

· عند حدوث حريق أضغط للأسفل... ياآخى أنا قلت عند حدوث حريق عايز تموت من الضحك Smailes102

· إختبرشخصيتك : قول: أوء أوء أوء أوء أي أي أي النتيجة:قرد طبيعي 100% عايز تموت من الضحك Smailes102

ما وجه الشبه بينك وبين الشغاله ? كلكم تفرحو إذا جتكم رسالهعايز تموت من الضحك Smailes102

· أنت الأمل والود انت عبير الورد أنت الفرح والسعد إنبسطت يالقردعايز تموت من الضحك Smailes102

· غبي داخل سينما لقى مكتوب ممنوع الدخول لأقل من 18 راح جاب 17 واحد عشان يدخلعايز تموت من الضحك Smailes102

صرصور طلع من خلاط كهربائى قال: يلعن أبوه اللى يدخل ملاهى مرة ثانية عايز تموت من الضحك Smailes102

· ما هو إعراب الصرصور مرفوع بالجدار مضروب بالنعال عايز تموت من الضحك Smailes102

مرة أستاذ قال لطلابه: يعيش القرد في جنوب آسيا الطلاب : يعيش يعيش يعيش عايز تموت من الضحك Smailes102

في واحد أحول غمز لوحدة خش في العمود عايز تموت من الضحك Smailes102

أحول سألوه إية أمنيتك بالحياة قال: أشوف واحد ماشي لوحده عايز تموت من الضحك Smailes102

· محشش إتصل على مطعم قال عندكم عشاء قالو أيوه قال ليه ماعزمتوناش؟عايز تموت من الضحك Smailes102

· محشش وقفه شرطي المرورقاله ليه ما ربطتش الحزام قال أصلا ما لبستش بنطلون عايز تموت من الضحك Smailes102

· محششين قال واحد تصدق بالي مشغول قال الثاني أكيد السماعه مرفوعه عايز تموت من الضحك Smailes102

محشش قالو له إيه رأيك في الزواج المبكر؟ قال يعني الساعه كمعايز تموت من الضحك Smailes102

سكران بسأل محشش عمرو دياب أخو محمد فؤاد رد عليه لا يا أهبل تشابه أسماء عايز تموت من الضحك Smailes102

· محشش جاء ينزل من السيارة شاف الدنيا تمطر رجع ونزل من الباب الثاني
عايز تموت من الضحك Smailes102
غبي نفسة فى لبن راح للثلاجه لقى لبن تاريخه منتهي قام زور التاريخ وشربه عايز تموت من الضحك Smailes102

أغبياء عوزين يفجرون مبنى حطو القنابل في الدور الأول وطلعوا السطوح عايز تموت من الضحك Smailes102
وحده حلمت أن محشش يلحقها قالت له عاوز إيه؟ قال معرفش مش إنتي اللي بتحلميعايز تموت من الضحك Smailes102

· وأحد بنا بيته بشكل دائري علشان زوجته لا تقوله حابسني بين أربع حيطان عايز تموت من الضحك Smailes102

في إنتظار ردودكم العســــــــــل يا أحلا شباب

عايز تموت من الضحك
صفحة 1 من اصل 1